27 Haziran 2012 Çarşamba

LİNGO LİNGO ŞİŞELER

 

Hala büyüyemedim mi yoksa? Çocuklar için yapılan şu aktivitelerle nasıl da eğleniyorum. ilk yapmaya başladığımda şişe sıkıntısı çekmiştim baya. Ama şimdi yaz geldi ve sık sık tükettiğimiz içeceklerin şişeleri şahane malzeme oluyor.

 

 

Şişeleri gördüğüm an bunlardan bende yapmalıyım dedim. Sonra şişe biriktirmeye başladım. Öncelikle kapakları geniş olanları tercih ettim. Ve yapacağım karaktere karar verdim. Kartondan karakterin kafasını boynuyla birlikte kesip şişeye yapıştırdım. Sonra küçük parçalara ayırdığım gazete parçalarını biraz sulandırdığım beyaz tutkalla şişenin her yerini kapatacak şekilde tamamını kapladım. Kurumaya bıraktım. Şimdi sıra giysilerini, yüzünü oluşturmaya gelmişti. Bütün ayrıntılarını ceplerinden, gözlerine, elinde tuttuğu çiçekten başındaki aksesuara kadar her şeyi çizdim. Ve onları akrilik boyayla rengarenk boyadım. Bazı yerlerde çizgileri belirginleştirmem gerekti. Bu da bittikten sonra kuru kalemler yada pastel boyayla gölgelendirmeleri yaptım. Çok önemli bir detay gölgelendirme. Çizimin ve boyamanın güzelliğini ortaya çıkarıyor. En son istenirse akrilik sprey vernikle verniklenebilir. Ben parlak pırıl pırıl olmasını sevdiğimden vernikledim.

 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder